Artykuły i poradniki Pozycjonowanie Stron:
Marketing w mediach społecznościowych - czy się opłaca?
LH
Kilka słów:
Marketing jest niezbędny, by osiągnąć sukces w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Bez odpowiedniej promocji niemożliwe jest dotarcie do szerokiego grona klientów, a także nawiązanie trwałych relacji z odbiorcami oferty. Obecnie zadowalające efekty przynosi przede wszystkim marketing w mediach społecznościowych.
Gdy piszesz tekst SEO…
lh
Kilka słów:
Gdy stawiasz swoje pierwsze kroki w branży SEO, jedno z najgorszych zleceń na tym etapie, jakie można dostać, to: „tekst o dowolnej tematyce”. Jeszcze gorzej jest, gdy nie masz możliwości zapytać o szersze wytyczne.
4 korzyści wynikające z outsourcingu
wp
Kilka słów:
Od dłuższego czasu zarówno małe firmy jak i wielkie korporacje decydują się na korzystanie z usług dostarczanych z zewnątrz. Outsourcing staje się popularny nie tylko w obszarach związanych z księgowością czy IT. Powód jest prosty. Korzyści wynikające ze zlecenia wykonania zadania innemu przedsiębiorcy są dużo większe niż ewentualne zagrożenia.
Saper myli się raz, czyli pozycjonowanie i optymalizacja
WP
Kilka słów:
Dążenie do wyświetlania przez przeglądarkę informacji o serwisie www w pierwszej dziesiątce ma swoje praktyczne podstawy. Domyślne ustawienia przeglądarki ograniczają liczbę pozycji na liście organicznych wyników wyszukiwania do pierwszych dziesięciu wyników.
O pozycjonowaniu w Google
LH
Kilka słów:
Pozycjonowanie to dość popularny temat w branży internetowej. Z usług branży SEO korzysta większość firm oferujących swoje produkty w sieci. Dzisiaj powiemy o tym, dlaczego warto pozycjonować się w Google.
Duży ruch na stronie www powodem do radości?
PR
Kilka słów:
Przedsiębiorcy dokładają wszelkich starań, by strony internetowe ich firm były odwiedzane często i przez możliwie dużą liczbę użytkowników Sieci. Okazać się jednak może, że pomimo dużego ruchu na stronie, przedsiębiorca wciąż nie wie dokładnie czego oczekuje klient i nie ma odpowiedniego wpływu na procesy decyzyjne Internauty. Powstaje więc pytanie: w jaki sposób nakłonić odwiedzających, aby zamiast samego przeglądania witryny, dokonali również zakupu lub rezerwacji?